emmabergelin

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma Bergelin - 25 januari 2013 20:44

Har varit lite dålig på att blogga det senaste dagarna :(( 


men nu är jag med Felicia så blir väll att dunka musik och chilla typ :P Och nu har jag både lite ont i handen och knät så nu är min bästa vän kryckorna hhaha 





Dessa bjuder vi på hahah bara för vi kan :P 



 

'



:))) 



 

Av Emma Bergelin - 22 januari 2013 18:53

I dag skulle vi åka pulka med skolan så jag och Felicia åkte på soppsäkar tro fan att jag åkt på en sten så min hand fick en smäll så nu sitter jag här med en svullen hand stackars mig :( Men nu är jag hos farmor och farfar har precis ätit sånu blir det väll bara att chilla eller något sånt!!



   

Av Emma Bergelin - 22 januari 2013 07:09

nu blir det snart skolan tråkigt!!ska ha gympa och massa sånt sen efter skolan så ska jag till min fina vän annie ska bli mysigt!



   

Av Emma Bergelin - 21 januari 2013 21:38

ni får gärna ställa frågor då kan jag svara på dem i en video om ni vill?? :))   

Av Emma Bergelin - 21 januari 2013 20:46

i dag har jag såklar varit i skolan mindre roligt! efter skolan var jag med vilma det var skojigt men han inte gör så mycket för vi skulle spela innebandy :) och nu då så är jag hemma från innebandyn och har ätit hhahaha så blir väll någon film i dag med då

   


längtar skit mycket till sommaren nu kunna sola och bada och massa gött :) så här bjuder jag på en liten sommar bild!!





     




Av Emma Bergelin - 21 januari 2013 20:42

 



    



:)) 



    


:)) 




 




:))



 


Av Emma Bergelin - 21 januari 2013 07:17

 

tjaaa! då ska man snart till skolan och sen efter det hem till vilma och göra något roligt! sen blir det innebandy träning yäää :) det blev ett kort inlägg i dag men det blir  förmodligen ett längre i kväll så ha det bra ;)  

Av Emma Bergelin - 20 januari 2013 21:44

har varit en rolig dag! först var jag med vilma som hjälpte mig att skapa bloggen klicka in hääär på hennes blogg och titta hon har presic gjort en ny blogg i dag för hon ville prova blogg.se istället för bloggplatsen :) och nu har jag presic gjort läxan tråkigt :( hahah så nu blir det nog någon bra film och sova! så ha det bra och fortsät gärna att läsa bloggen!

     

Presentation


Hej!
Jag heter Emma, På fritiden så rider jag, spelar fotboll och och är med vänner, Hoppas att ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards